01 maijs, 2012

Maijs

Sveicu visus pirmajā maijā un ceru, ka ikvienu, kas lasa šo blogu lutina saulīte! Beidzot arī pie mums Kopenhāgenā ir jūtama vasaras garša un seja jau man vienos vasaras-raibumos. Super!

Izmantošu savu brīvo brītiņu, lai pastāstītu, kā tad man pēdējā laikā klājies, jo turpmākās dienas man solās būt ļoti aizņemtas. Rīt sāksies izmēģinājuma eksāmeni, kas ilgs 2 dienas. Ceturtdien vakarā plānoju aiziet uz dāņu valodu un pēc tam sagaidīt ciemos savu veco draugu Neldu. Iesim patusēt uz centru un tad nākamā rītā stopēsim uz Aalborgu, kur plānojam palikt pie mana vecā klases biedra līdz pat svētdienai. Pirmdien skola, un otrdien es svinēšu savu savu dzimšanas dienu, bet trešdien ar klasesbiedrenēm brauksim uz Legolandu, kas gan iznāks diezgan dārgs, bet noteikti tā vērts piedzīvojums. 

2 mauciņas ar savu suteneru
Aiz pagājušās brīvdienas man izvērtās diezgan interesantas, jo svētdien darbā notika darbiniekiem paredzēta ballīte. Stulbi gan ka tā bija svētdiena, bet nu tas mani neaturēja palikt līdz pat rīta gaismai. Kopā bija sanākuši ap 50-60 cilvēkiem no 3 dažādiem klubiem, kuriem ir viens kopīgs īpašnieks. Dress code mūsu klubam tika paziņots - palaistuves un suteneri, taču izrādās pārējiem 2 klubiem dress code vienkārši bija UNIFORMAS. Jauki! Beigās mēs bijām 4 maukas, daudz suteneri un ļoti daudz visādi futbolisti, Hitleri, policisti, utt. Katrā ziņā mēs noteikti izcēlāmies. Viss pasākums sākās 17:00. Protams, bārs bija atvērts un mēs varējām dzert ko un cik vien vēlamies. Ņemot vērā, kas man bija mugurā, sapratu, ka nedrīkst pāršaut pār strīpu, tāpēc turējos pie viena dzēriena - Smirnoff kokteiļa. Arī galds bija uzklāts ar dažnedažādiem gardumiem. Es dabūju atēsties svaigu zivtiņu...mmmm....

Nu un vakara gaitā jau mierīgo pasēdēšanu nomainīja trakas dejas uz galdiem un socializēšanās ar visiem pēc kārtas. Godīgi sakot gāja nenormāli jautri. Mans pakistāņu boss gan galīgi pārdzēra jēgu un cik es vēlāk uzzināju - lietoja arī narkotikas, bet es no viņa vienkārši turējos pa gabalu un man vakars pagāja labi. Ja neskaita, ka es gandrīz izvēmos, kad ieraudzīju bosu laižam ar vienu veci deju plača viducī. Njamm...viņš mums ir tāds ļoti interesants un daudzpusīgs cilvēks. Protams, pats viņš neatceras neko...arī ne to, ka vienā apakšveļā beigās sēdēja uz letes, bet tas tā... :D Man gāja superjautri un es biju izdejojusies slapju muguru. 

Mans 1.maija rīts
(nekādi nevarēju sagriezt bildi gareniski)
Mājās braucu ar vilcienu un pēc tam ar riteni. Mana sirds dauzījās ārprātīgā ātrumā, tāpēc aizmigšana sagādāja pamatīgas grūtības. No gulēšanas gan nekas daudz nesanāca, jo mājās biju pēc 7, bet skolā jau bija jābūt 11, taču, kad pamodos - brīnumainā kārtā jutos lieliski un neviens nemaz nevarēja pateikt, ka iepriekšējā naktī būtu tusējusi.

Vispār visa nedēļa bija veltīta tikai projektam, un lekcijas nemaz nenotika. Projektu praktiski uzrakstījām mēs 3 latvieši un dāņi vienkārši kasīja olas. Es nevaru izturēt šo slinko nāciju, tāpēc ceru, ka nekad vairs nenāksies ar viņiem sastrādāties. Beidzot projekts ir nodots, un es ceru, ka aizstāvēšanas eksāmens tiks nolikts. 

Pārējais viss pa vecam, tā ka gaidiet manu nākamo ierakstu par trakajām brīvdienām, kuras ar Neldu "svinēsim" savu abu dzimšanas dienu ietvaros! =)

1 komentārs:

  1. Diezvai ir labi lietot vārdu "slinkā NĀCIJA",kad runā par saviem grupas biedriem dāņiem,jo,piemēram manā klasē visi dāņi bija NENORMĀLI hard working.. Mājas darbus arī pilnīgi visus vienmēr apzinīgi pildīja un projektos strādāja slapjām mugurām. Tieši viņi bija tie,kas negribēja sastrādāties ar dažiem internacionālajiem,jo tie slinkoja!
    Tā kā tā :)

    AtbildētDzēst