06 decembris, 2011

Brīvdienas nosēdējām mājās, jo ārā visu laiku lija. Varētu pat teikt - nonstopā plosījās vētra. Uģis gan svētdien aizgāja uz darbu, bet es vai nu vāļājos pa gultu, vai skatījos Gossip Girl sērijas vai mazliet pamācījos. Galīgs nogurums, tāpēc uz mācībām prāts vispār nenesās. Miša tā arī nepiezvanīja, tāpēc neko nenopelnīju.

Pirmdiena bija gara, jo visi 3 mācību bloki, kur katrs ir 1,30 h garš, mums bija mārketings. Mums bija jāanalizē viens case. Kad pārvilkos mājās, zubrijos savam dāņu valodas eksāmenam. Ja mācos, tad pamatā tikai to...

Otrdien, jeb šodien bija interesanta diena. Pēc stundām aizgāju ciemos pie ukraiņu meitenes, ar ko iepazinos sākumā papļāpāt, un nosist laiku līdz dāņu valodai. Sarunāju, ka viņa man atdod savu smuko orhideju, jo pēc 2 dienām viņa atgriežas mājās. Viņa te bija tikai vienu semestri.

Tad aizgāju uz dāņu valodu. Un pēc tam tikos ar Uģi, lai kopā brauktu apskatīt vienu dzīvokli. Es draugos, domu biedru grupā uzgāju vienu piedāvājumu. Latviešu meitenes pārvācas un piedāvā šo dzīves vietu citiem. Viņas mācās manā skolā un tā vieta ir 20 min attālumā no skolas. Viss baigi smuks, jauks. Meitenes nenormāli rēcīgas un mēs jau sarunājām ballītes nākotnei kopā. Viņas man abas kopā atgādināja tik ļoti manas un Unas attiecības. Cerams, ka sadraudzēsimies un forši pavadīsim laiku.

Smieklīgākais šodien. Kad braucām uz to vietu, iekāpjot autobusā - šoferis pieķēra, ka man nav pareizā klipkarte. Es, lai ietaupītu naudu, biju nopirkusi bērnu karti nevis pieaugušo. Pirmo reizi pieķēra. Es notēloju lielo šoku par šo kļūdu un ar visām aktrises dotībām nospēlēju nabadzīti, kam nebija ne jausmas. Tad kaut ko ar Uģi latviski runājot, centāmies sakasīt naudu biļetei, bet mums nesanāca, kad pēkšņi dusmīgais šoferis - eu, jūs no Latvijas. Izrādās viņš ar no Latvijas, bet, protams, kārtējais krievs, kas tik krieviski māk. Lai nu kā - mēs dabūjām aizbraukt pa brīvu līdz savai pieturai :D Labi, ka neapdirsām viņu sākumā! Vispār, te nekad nevar zināt, kur kāds Latvietis stāv!

1 komentārs: