12 decembris, 2011

Ho Ho Ho

Svētdien bijām uz mūsu klases "Ziemassvētku ballīti". Taču tā mani vairāk sarūgtināja nekā iepriecināja. Protams, labāk jau par mājās sēdēšanu tas bija, bet biju gaidījusi kaut ko pavisam citu. It īpaši jau tāpēc, ka no cilvēka bija jāsamaksā 10Ls.

Tā, kā no klases pieteicās tikai nedaudz cilvēki un no tiem pašiem ieradās tik 8, nekas daudz no klases ballītes tur nesanāca. Lai būtu vairāk cilvēku, daži bija paņēmuši līdzi draugus. Nu jā - diezgan nožēlojami mums tur viss izvērtās :D Pasākums bija uztaisīts pie vienas no filipīniešu meitenes dzīvoklī. Nezinu, kā viņai izdevies, bet viņa kaut kā ir dabūjusi, lielu plašu vienistabas dzīvokli ar balkonu un lielu toleti, kas atrodas mājā, kas domāta veciem cilvēkiem. Mūzika mums skanēja līdz kādiem 24:00 uz visskaļāko, tā, ka es nezinu, cik tai vakarā daudz sirdstrieku tika piedzīti, bet nu labi. Vislabākais šai visā bija ēdiens. Es pārēdos, kā cūka un man likās, ka vemšu. Vienkārši stūmām iekšā cik varējām, jo tik labu mantu ilgi nebijām baudījuši. Mmmm....tik gardi viss bija sataisīts. Nesaprotu, gan kāpēc bija sapirkti TIK daudz ali. Tur bija 6 kastes ar 24 bundžām katrā, un mēs bijām tikai kādi 6 cilvēki, kas dzer alu. Būtu labāk to naudu iztērējuši mandarīnos...bet nu okay! 

Svētdien no 15:00 līdz kādiem 18:00 biju skolā ar savu projekta grupu. Gatavojām savu jauno hipotēzi un pirmo čapteri projektam numur 2! Nez cik daudz no brīvlaika mums iznāks, ņemot vērā, ka uzreiz pēc tā ir projekta aizstāvēšana, bet nu mums vismaz nav eksāmeni, kā visos gados pirms tam. 

Šodien atnācu mājās un man milzīgs šoks, jo no mūsu istabas pazudis lielais 20 tulkstošus vērtais paklājs :D Es pat mazliet uzmetu lūpu, bet pēc tam, kad Uģis atnāca mājās un teica, ka viņš bija zvanījis un prasījis atļauju - es nomierinājos. Man tas paklājs tā pat nepatika. Tāds krievisks, bez nekādas gaumes. Haha...kad gāju uz toleti redzēju, kur tad viņš ir nonācis. Vaļeram jauns dizains istabā top. Milzīgās gultas vietā, tagad stāv jauna divstāvu gulta priekš viņa un sīkā brēkuļa. Labs!

1 komentārs:

  1. "..tur bija 6 kastes ar 24 bundžām katrā!" -lūk arī tava atbilde,kapēc tika iztērēta tik daudz nauda :D

    AtbildētDzēst