14 oktobris, 2011

NEDĒĻA

Sveicināti, mani dārgie lasītāji! :D

Man liekas, ka šitik ilgi vēl nekad nebiju nerakstījusi. Jā, slinkums, laika trūkums, bet galveno kārt - rutīna bija tam par iemeslu. Ar rutīnu es domāju to, ka lietas, kas notiek vairs nešķiet tik unikālas, aizraujošas un stāstīšanas vērtas, jo pie visa jau ir pierasts.

Katrā ziņā, rīt viss drastiski mainīsies, jo ciemos būs atbraukusi mamma ar māsu, tātad nākamā nedēļa solas būt ļoti aizraujoša, jo katru dienu pasāksim kaut ko jaunu un interesantu. Starpcitu, jā - man no šodienas sākas 10 dienu ilgs brīvlaiks, kas dzīvei uzreiz liek izskrāsoties gaišākos un pozitīvākos toņos. Cerams, ka laiapstākļi mūs aplaimos un nebūs visu laiku jāstaigā savos jaunajos, smukajos gumijniekos, ko mamma man uzdāvinās uz vārda dienu :p Bet, lai arī kā...mēs neļausim lietum izjaukt mūsu skaistās brīvdienas. Galvenais jau ir satikšanās ar mīļajiem cilvēkiem, un viss pārējais ir otršķirīgs.

Okay, tagad par to, kas noticis pēdējā laikā. Otrdien mums bija Project Feedback, kur pasniedzēja deva padomus un izstāstīja kļūdas, ko bijām pieļāvuši rakstot projekta pirmo daļu, lai varētu tās izlabot. Kļūdu bija daudz, tā sauktā hipotēze bija galīgi garām un visas cerības tika sagrautas. Taču citām grupām gāja vēl sliktāk. Katrā ziņā varu teikt, ka mūs ar projektiem te pamatīgi drāzīs, taču tas vismaz ļaus sagatavot sevi īstajam, lielajam noslēguma projektam pēc 2 gadiem. Tā ka viss notiek tā, kā tam jānotiek. Un vislabākā mācīšanās ir mācīšanās no kļūdām!

Otrdien, diena skolā tika mazliet aprauta, jo tākā mārketinga skolotāja bija slima, mūs palaida 2h ātrāk. Braucu mājās, atpūtos, paēdu suši un devos atpakaļ uz skolu dāņu valodas dēļ. Man iet aizvien labāk un tā kā manā projekta grupā ir divi dāniski runājoši cilvēki, man ir iespēja papraktizēties. Vienīgais mīnuss ir tas, ka viena lekcija ilgst div ar puss stundas. Tas ir ĻOTI daudz, un uzmanību noturēt līdz galam ir praktiski neiespējami. Tā nu ceturdien tika sasniegts kritiskais pārguruma punkts un mūs palaida 15 minūtes ātrāk, jo neviens nespēja izsekot, kas notiek, kurš piemērs tiek lasīts, utt.
Grupā esmu ar Noru (vienu no tām trijām ungāru meitenēm, par kurām biju rakstījusi iepriekš), kura ir baigais party animal. Tā nu abas izštukojām, ka jāiet nosvinēt brīvlaika sākšanos uz skolas bāru ar aliņu. Mums sākumā skolā iedeva studentu ID, kurā iekšā bija 30Ls. Ar šo ID varam norēķināties, kad kaut ko printējam, kopējam vai arī pērkam skolas bārā. Tā nu mana naudiņa no kartes bieži vien aizplūst tieši bārā :D Tā kā tā bija ceturdiena, bārs bija ļoti tukš, bet mums tik un tā gāja jautri, jo satikām tur savus klases biedrus, kas visu laiku uzsauca aliņus un satusējām ar "bārmeņiem", kas mums mācīja dāņu valodu. Iemācījos tādus vārdiņus, kā PRIEKĀ! un SAUSU! :D Karoč beigās tikām izslaucītas kā pēdējās, jo bāru pēc 11 slēdza. Nezinu vai jāpiebilst fakts, ka biju pamatīgā "zvaigžņu stundā", bet mājās galu galā tiku diezgan ātri.

Uģim turpmāk vienmēr būs brīvas piektdienas un sestdienas, jo viņš neesot pietiekoši ātrs sushi taisītājs, bet gan viņš gan es par brīvajām dienām ir tikai priecīgs. Vispār man ļoti patīk, kur Uģis strādā, jo viņš visu laiku mājās nes lielos komplektus ar sushi aptuveni 30Ls vērtībā. Šiki dzīvojam, ne? :D

Šodien Kopenhāgenā ir "culture night". Tas ir kaut kas līdzīgs baltajām naktīm Latvijā. Kioskā jānopērk biļete par 8Ls un šī biļete būs derīga kā ieeja visos Kopenhāgenas muzejos, ZOO, utt. un arī kā biļete sabiedriskajā transportā. Tā nu mēs ar daudziem citiem mūsu klasesbiedriem šodien 17:30 tiekamies centrā, lai vakaru pavadītu kopā. Man gan ilgi nācās pielauzt Uģi, bet galu galā man tas izdevās. Jo nu cammon, cik var sēdēt mājās, kā sēnes!? Ir taču jāiet un kaut kas jādara...dzīve ir pārāk īsa, lai nīktu pa mājām. Tā nu plāns šodienai gatavs un visām turpmākajām 10 dienām arī. Mamma ielido 7:30 no rīta, tā ka šodien jāuzvedas labi un gutā jābūt laicīgi >:)

Hye hye! (dāniski tas nozīme bye-bye)

2 komentāri:

  1. Esmu šokā,ka tikai tagad iemācījies tādu vārdu kā PRIEKĀ!! :D
    Manā vocabulary tas vārds jau ir gandrīz divus mēnešus. Vissvarīgākais vārds,kas studentam Dānijā jāzin :D

    AtbildētDzēst