26 novembris, 2011

DEŽAVŪ ?

Okay, atkal varu teikt - man šodien bija PIRMĀ DARBA DIENA! Tikai atšķirībā no iepriekšējās, es SAŅĒMU algu. Un pietam algu, kas ir minimums Dānijā, lai gan arī šis ir "melnais darbs", kur es nemaksāju nodokļus. 

No rīta piecēlos, pamatīgi pierijos, izpildīju 2 mājas darbus, sataisījos un 13:45 tikos ar Vaļeru. Kopā aizgājām uz to māju, kur dzīvo viņa draugs. Es, protams, aizgāju garām mūsu satikšanās vietai kādus 300m, bet nu beigās mēs viens otru atradām. 

Durvis atvēra Mišas sieva. Ļoti skaista, jauna sieviete, taču, kad atvēra muti - šķita tāda diezgan prasta. Nemācēšu izskaidrot, kāpēc, bet tāds man palika pirmais iespaids. Tad no alas izlīda Miša. Ak, mans Dievs! Reti neglīts krupis. Tāds īss, resns, spalvains ar mizlīgu krieva akcentu. Viņa balss bija tāda aizsmakusi, smaga kā kuilim. Ai, nu es nemāku aprakstīt - bet pēc skata diezgan pabriesmīgs, taču ļoti bagāts. Tas iespējams arī ir iemesls, kāpēc tik skaista, jauna meitene ir kopā ar šādu vīrieti. Es nekad nespētu ar kādu būt kopā tikai naudas dēļ, jo dzīve ir pārāk īsa, lai to tādā veidā izniekotu. 

Uzreiz nogājām pagrabstāvā, kur ir viņa kabinets. Viņš man izskaidroja, kas man jādara un es uzreiz ķēros pie darba. Man tika atnesta kola, ieslēgts TV un dota atļauja praktiski darīt ko gribu. Visa darba laikā, Miša ik pa reizei noskrēja un nonesa man kolu, augļus un cepumus. No pusdienām atteicos, jo nebiju izsalkusi un gribēju pabeigt darbu. Viss, kas man bija jādara bija sakārtot čekus pa mēnešiem. Visu līdz septembrim smuki salīmēt kladē, un no septembra salikt tādā mapē. Un tad vēl bija tāda kaste ar papīriem, aploksnēm, kur man katrs no tiem jāsaliek kabatiņās un jāuztaisa mape. Tas viss audita dēļ. Man nepamanot paskrēja gandrīz 5h to darot. Rīt pabeigšu nepabeigto. 

Kad biju beigusi, Miša izgāja visam cauri un nespēja vien beigt mani slavēt. Vaļera arī visu to laiku dzīvojās pie viņa un arī izteica komplimentu - ka darbs izskatās ļoti profesionāls. Mums gan aizgāja maza diskusija ar Mišu par latviešiem, jo viņš mūsu tautu mazliet apdirsa, bet Vaļera man palīdzēja aizstāvēties. Vispār tas Miša šķiet tāds baigi aukstasinīgs. Viņš tā arī pateica - viņam eksistē tikai nauda, un, viņa prat, viss grozās tikai ap to. 

Kad taisījos uz promiešanu, Miša man piesteidzās klāt un atņēma jaku, lai paturētu to, kamēr es ievelku rokas. Tad viņš man sāka skaidrot, kā tikt mājās, lai gan Vaļera jau to bija paspējis izdarīt 3 reizes. Viņš man vienu un to pašu skaidroja otras 3 reizes. Kad biju ārā pa durvīm, abi izbāzuši galvas man kliedza nopakaļ vēl 7. reizi, kā tikt mājās. Kad biju tiksi līdz vārtiņiem, Vaļera tāds - Elīn, ..... Jā, viņš man atkal izstāstīja ceļu mājās. Pēc tā kā viņi runāja, šķita, ka abi ir pamatīgi sametušies :D 

Pozitīvais - darbs nav grūts, 10 minūšu gājienā no manis, brīvdienās, es pati varu plānot savu laiku un naudu saņemu uzreiz tai pat dienā. Šodien pa nepilnām 5h saņēmu 50Ls =))
Izklausījās, ka Vaļera cenšas savervēt Mišu, lai ņem mani arī pa auklīti vai tīrītāju un maksā dubultā :D

Vispār Vaļera par mums baigi rūpējās. Viņš pēdējā laikā ir ļoti jauks pret mums. Viņš cenšas nokārtot, lai atkal varam maksāt 350Ls mēnesī, 400Ls vietā, viņš mūs baro, visu laiku apvaicājas par Uģi, utt. Man viņš sāk iepatikties!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru