27 novembris, 2011

VĒTRA

Fū, ku šodien nesmuka diena. Visu laiku nomācies, vējains, lietains...Labprāt ārā vispār nelīstu, bet šodien bija otrā diena, kad man jāstrādā pie Mišas. Gan turpceļā, gan atpakaļceļā sirds dauzījās kā negudra, jo visu laiku bija bail, ka vai nu mani aizpūtīs pa gaisu, vai arī man uzgāzīsies kāds koks. Brrr....tiešām nepatīkama sajūta!

Vakar man bija taisnība, ka Miša ar Vaļeru dropēja. Mūsu gruzīns mājās pārvilkās tikai naktī un pēc Uģa stāstītā atkal vēmis, gāzies, utt. Es, paldies Dievam, gulēju un neko nedzirdēju, taču no rīta to nevarēja nepamanīt. Koridors smakoja pēc alkohola un virtuvei atkal pāri bija gājis viesulis. 

Lēnām pamodos, piekārtoju savu istabu, paskatījos, kas internetā jauns un drīz jau pienāca brīdis, kad jāiet pie Miša. Tieši pirms vēru vaļā vārtiņus, man zvanīja Vaļera. Nodomāju, ka šis man teiks, ka šodien neesot jāiet, bet izrādās Miša šim zvanījis un prasījis, vai būšu. 
Kad iegāju pa vārtiņiem, pa vienu no logiem redzēju Mišu guļam uz dīvāna, kā tādu vecu plaušu. Iegāju iekšā cik vien skaļi varēju. Šis sadzirdēja un izskrēja samiegojies pretī. Nogāju uz savu "kabinetu", un pēc mirkļa man tika atnesti cepumi un lielā pudele coca-cola.

Likās, ka ātri visu nobeigšu, bet beigās man tā izvērtās 6h gara darba diena. 100 reizes vajadzēja pārkārtot, sakārtot, atkārtot...un, ai, karoč murgs. Likās, ka nekad tam visam nebūs gala. Taču, kad beidzot gals pienāca, Miša man iedeva tikai 20Ls. Šis tāds saka - tu vakar nostrādāji 7h un šodien 7h, kopā par to tev 70Ls. Nodomāju, ai, labi....ko es īpaši varu iebilst. Labi vismaz, ka viņam sūdīgi ar skaitļiem, jo īstenībā es nostrādāju 11h nevis 14h, bet nu labi. Vismaz kaut kāds ienākums un es varēšu samaksāt par īri. 

Vienkārši vēlreiz pārliecinos, ka nav ko lielīties, jo re kā man beigās ar to naudu iznāca :D Bet par pašu Mišu es nevaru sūdzēties. Tiešām - neviena slikta vārda! Vienīgais, kas man besī  ir viņa diben līnija. Viņam tās trenuškas visu laiku noslīdējušas tik zemu, ka man paveras viens no pretīgākajiem skatiem ever! Viņam tas dibens ir šausmīgs!!! Fūūūūū.... :D :D

Labi, čau! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru