17 maijs, 2012

Laika Varā

Čau, mīļie!

Esmu atkopusies no savas dzimšanas dienas nedēļas un visā visumā man iet labi. Protams, ticības, ka man ir jau 20 gadi vēl nav, bet gan jau ar laiku pieradīšu. Vispār esmu šokā, kā tas laiks skrien. Nav jau tā, ka es to nezinātu, bet pēdējā laikā aiz vien vairāk to izjūtu uz savas ādas...kaut vai padomājot, ka IR JAU MAIJA VIDUS un eksāmenu laiks praktiski jau klāt. Es gan šonedēļ mazliet nomierinājos, kad uzzināju, ka paredzēto 8 eksāmenu vietā būs tikai 4, jo tie 8 būtu bijuši katrā priekšmetā kā orālie eksāmeni, bet tā kā šogad ir ieviesta jauna sistēma, tad mums būs viens digitālais eksāmens visos priekšmetos vienlaicīgi (jau 1.jūnijā), viens kā individuālā prezentācija Experience Economy klasē, un pēdējais būs līdzīgs, kā tas izmēģinājuma eksāmens pirms pāris nedēļām, kad mums ir dotas 24h, lai sagatavotu informāciju par doto kompāniju un tad nākamā dienā 4h rakstiskais. Protams, nevar jau aizmirst, ka 14.jūnijā man būs arī noslēguma eksāmens 2. modulim dāņu valodā. Vairākas dienas cenšos sevi piespiest sākt mācīties, it īpaši tāpēc, ka pašlaik ir salīdzinoši daudz brīvu dienu no skolas. Maijā dāņiem ir ļoti daudz svētku dienas, bet kaut kā nesanāk. Esmu gan lepna, ka vakar atteicos no ballītes, zinot, ka tādā veidā tikai pazaudēju 2 dienas veselā saprāta. Tam man būs visa vasara, tāpēc tagad labāk saņemties!

Vispār šis mēnesis attiecībā uz algu man nav tas pats veiksmīgākais, jo diezgan pamaz dienas sanāca strādāt garderobē (mums algas aprēķina no 16. - 15. datumam), Seržio uz trīs nedēļām ir aizbraucis ceļojumā pa Itāliju un Marijai arī mani nevajag katru nedēļu. Ceru, ka jūnijā gan dabūšu norukāt, jo kā nekā gribu uz Latviju aizbraukt kā biezais, lai nebūtu ne par ko jāsaraucas. Manos plānos ir kārtīga atpūta ar draugiem un ģimeni. Noteikti plānu augšgalā ir Positivus Festivāls un Prāta Vētras koncerts. Tagad jau arī - vienīgā mūzika ko klausos ir jaunais Prāta Vētras albums, par kuru es neko citu kā tikai atzinīgus vārdus nevaru teikt. 

Tagad izskatās, ka būs daudz darba klubā, jo sestdienas ir pārpildītas, tāpēc viņiem vajadzīgas abas meitenes. Veronika vēl pie tam uz 2 nedēļām aizbraukusi uz Slovākiju, tā ka man darbs garantēts. Sestdienās viņas vietā nāk viena mūsu klasesbiedrene no Čehijas. Man viņa mazliet kaitina, jo šķiet tāda flegmīga un smejas par katru lietu, kas ap viņu notiek, bet pa lielam, man vismaz nav garlaicīgi. Pagājušo sestdien bija tik daudz cilvēki, ka dzeramnaudās vien katrs dabūjām 35Ls. Piektdiena gan bija ļoti tukša, pat neskatoties, ka notika koncerts. Starpcitu, koncerts bija tiešām foršs un dziedātās dziesmas bija man pazīstamas (es jau pārzinu slavenākās dāņu melodijas). 

Smaidīga pēc projekta nolikšanas!
Noteikti lieta par ko ir vērts pastāstīt ir mūsu pēdējais šī semestra projekts. Par grupu esmu jau rakstījusi krustu šķērsu, un tie, kas seko man vai Uģim twitterī, noteikti zina, cik ļoti mēs šos biedrus "mīlējām", taču galu galā viss beidzās labāk nekā cerēts. Prezentāciju atstājām uz priekšpēdējo dienu un tā bija kļūda, jo pašās beigās sākās domstarpības un gandrīz vai strīdi, taču kaut kā tie tika atrisināti. Aizstāvēšanas dienā devu mums tikai 50% iespēju nolikt, jo tieši mūsu grupai bija trāpījušies paši "riebīgākie" lektori un grupas, kas bija pirms mums - visas bija izkritušas. Bet galu galā, tā izvērtās, kā mana vislabākā aizstāvēšana un tik daudz uzslavas līdz šim nebiju dzirdējusi. Īpaši priecīga biju, kad speciāli tika izcelta daļa, ko biju rakstījusi tieši es. Tas mani ļoti glaimoja un ļāva sajusties mazliet lepnai. Hi hi. Prieks, ka esmu nolikusi visus 4 projektus ar pirmo reizi un vienīgais, kas šinī semestrī vēl ir palicis ir viena Case Day. Ja arī to nolikšu, tad esmu veiksmīgi tikusi pie eksāmeniem. Par šo Case Day gan mazliet uztraucos, jo tā būs mikss ar Mārketingu un Biznesa Likumu, bet gan jau kaut kā izbraukšu cauri. Turiet īkšķus nākam ceturtdien.

Dāņu valodā iet normāli. Esmu mazliet jau nogurusi no tās braukāšanas, bet kas gan man vairāk atlicis? Pēdējā reizē bija mazs pārsteigums, kad biju piemirsusi, ka mums paredzēts pārbaudes darbs, taču beigās nebija tik traki un arī izbraucu veiksmīgi cauri (vismaz tā šķiet).

Šodienas plānā ir darbiņš pie Marijas, dāņu valodas mājas darbi un gatavošanās Case Day. Vispār man ļoti noveicies ar Mariju, jo viņa ir ļoti saprotoša un ļauj mums visu laiku mainīt tīrīšanas dienas, kas ir nepieciešams manas skolas dēļ.

Sveicieni visiem! Centīšos drīz atkal kaut ko uzrakstīt!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru