28 oktobris, 2011

Rekordiste

Ir piektdienas vakars, bet es sēžu mājās, jo esmu nikna kā pūķis. Ienīstu publisko transportu. Alkstu pēc savas mašīnas, motorolera vai kaut vai riteņa. Šīs dienas "ceļojums" uz mājām bija kronis visam, jo tas man aizņēma tieši fakinas divas stundas, 45 minūšu vietā. Vakar tā bija pusotra stunda. Vai nu es esmu neārstējama topogrāfiskā idiote, vai arī kaut kas nav kārtībā ar manu karmu.

Vakar es aizbraucu 4 pieturas garām, pirmstam nogaidot autobusu kādas 25min. Pēc tam iešana ar kājām uz mājām aizņēma man otras 25minūtes. Visam pāri - lietus. Šodien, es vispār iekāpu nepareizajā autobusā aizbraucot pilnīgā ellē ratā. Kad kratījos atpakaļ, es atkal pabraucu garām vajadzīgai pieturai, un tā šurpu turpu. Pirms iekāpu tai nepareizajā busā, es iegāju veikalā un nopirku 2 piena pakas, maizi, sieru un šokolādīti savam vīriņam, padarot savu somu pavisam smagu. Atgādināšu, ka man vēl jo projām sāp mugura pēc vella no tā sūda galda nešanas, un smagā soma visu padarīja tikai ļaunāk. Dusmās apēdu Uģītim domāto šokolādi, un kamolu kaklā kaut kā beigās tomēr nokļuvu līdz mājām. Brrrr...
Ceturdiena atkal bija viena no ļoti garajām dienām, dāņu valodas dēļ, tāpēc atnākot mājās biju pilnībā izpumpēta. Kad atnāca Uģis, man, protams, nebija miera, jo bija jāpalīdz viņam uzrakstīt mājas ieskaite Business Law. Reāli viņam noveicās, ka es biju uzrakstījusi 2 variantus, jo beigās vienkārši atdevu  viņam vienu no tiem.

Šodien mums bija projekta diena. Godīgi sakot tikai 30% no pie tā pavadītā laika bija produktīvi. Lars (49 gadīgais grupas biedrs) vispār šodien neparādījās, jo viņam bija jāpaliek pie sava slimā bērna.
Pēc skolas aizgāju pie Yulie (ukraiņu meitenes ar ko es pašā sākumā "tusēju") uz kopmītnēm. Padzērām tēju un bik papļāpājām. Viņa mācās multimedia design, kas nozīmē, ka tā ir mācība par dažādu datorprogrammu, mājas lapu, utt. izveidi. Diezgan interesanti.

Skolas bārā šodien ir kaut kāds pasākums līdz pat 3 rītā. Stulbā Nora(tā ungāru skuķe) teica, ka no 21:00-22:00 aliņš būšot pa brīvu. Taču manu neveiksmju dēļ, izlēmu palikt mājās, jo pēc visiem aprēķiniem, nākamreiz, kad lietošu publisko transportu, man vajadzētu aizbraukt tik tālu, ka mana kartiņa vairs nebūs derīga, lai atbrauktu mājās, tāpēc labāk šovakar neriskēt.

Starpcitu, kāpēc stulbā Nora? Tāpēc, ka viņa ir stulba. Uģis vispār nobesijies, jo sēž ar tām abām losēm no Ungārijas pie viena galda, kur viņas neko citu nedara, kā tikai tarkšķ. Bet man vienkārši viņa besij pa dzīvi. Piemēram, dāņu valodā, kad skolotāja kaut ko skaita, lai mēs pēc tam atkārtotu, viņa kā tāda dura skaita ar viņu reizē nevis pēc tam, kā visi. Tad viņa iedomājas, ka visu saprot, jo, ja kāds jautā ko kaut kas nozīmē, viņa vienmēr iekliedzas pa priekšu, un nereti nepareizi. Reāli cenšos no viņas izvairīties, jo viņai galvā kaut kas nav riktīgi.

Kā Uģim iet? Uģim pa darbu tagad iet ļoti labi. Viņš jau esot riktīgi iepraktizējies. Katru dienu gandrīz mielojamies ar sushi. Skolā jau uz mums visi lūr ar skaudību, jo kamēr pārējie grauž sviestmaizes, mēs pa lepno ēdam sushi.
Projekts viņam ejot uz priekšu diezgan labi. Vienīgais, kas sagādājot problēmas ir Edijs(tas smieklīgais). Piemēram, esot bijusi tāda situācija: šie ir uztaisījuši internetā dropbox, kas ir mape, kurā viņi liek visus ar projektu saistītos materiālus. Taču Edijs tur esot sagrūdis Two and Half Men sērijas,, un piedāvājis citas filmas! Nu cammon, vecīt - what's wrong with you?! Vispār daudzi viņu apdirš aiz muguras, bet man viņš patīk tik un tā, jo piemēram ceturdien viņš mani pavadīja pēc dāņu valodas līdz pieturai, nesot manu smago somu, līdz ar to atvieglojot sāpošo muguru.

Skolā no Helēnas dabūju kaut kādu smēri, kas mazina sāpes. Liekas, ka palīdz, bet viņa smird pēc vella. Tā smēre, nevis Helēna. Helēna ir mana kursa biedrene, kas sēž man blakus klasē un ar ko es taisīju kopā Business Law darbu. Gan jau drīz sāpes pāries pa visam un atkal varēšu justies kā cilvēks.




Atā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru