24 septembris, 2011

MAZĀ SESTDIENA

Es tā īsi par šodienu!

Šis beidzot bija rīts, kurā varēju izgulēties un novāļāties pa gultu līdz pēdējam. Un kā par mīļumlielo pārsteigumu, Uģīts man pasniedza brokastis gultā! Tas bija tik nenormāli jauks dienas sākums, it īpaši tāpēc, ka negaidīts!

Kaut kur ap 12 sāku mācīties, kā biju nosolījusies. Šeit mācīšanās nozīmē ļoti daudz lasīšanas mājās. Reāli mums pirms lekcijas uzdod izlasīt piemēram 20lpp no grāmatas un 30lpp datora formātā un tad lekcijā viss tiek pārunāts. Kaut kā nav pierasts, jo Latvijā mēs skolā parasti klasē visu pārunājām un tad skolotāja uzdeva izlasīt par to, bet nu es jau sāku pielāgoties.
Maziņš fail bija tajā ziņā, ka es puss dienu veltīju lasīšanai, kas izrādās ir uzdota uz otrdienu nevis pirmdienu, bet tas nekas, jo pirmdienas vakarā varēšu atpūsties no tā uzdevuma un pilnībā nodoties pārlikšanas testam, kas būs otrdien pēc stundām!

Tad paņēmu mazu starpbrīdi un ar Uģi izgājām ārā pamētāt bumbu. Besij ar to garroci spēlēt, bet nu vismaz kaut kāda izkustēšanās ir!


Atnākot atpakaļ nepadevos un no vietas izlasīju īstās 29 lapaspuses, kas uzdotas uz pirmdienu. Diemžēl tas nav viss, jo vēl ir 2 lasāmie gabali, kas kopā sastāv no 23 lapaspusēm, bet nu tās es izlasīšu rīt, jo nevar jau arī pārpūlēties.

Tā ka tā aptuveni ir pagājusi mana sestdieniņa. Un jā...nav man neviens piezvanījis no tām mājām, kuru pastkastītēs sametu savas cītīgi rakstītās vēstulītes, tā, ka bik skumjais tai ziņā! Nu neko darīt - jācīnās!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru