16 janvāris, 2012

īsi

Šodien pēdējā diena pirms projekta prezentācijas. Prezentācija ilgs 10 minūtes. Taču ceturtdien mums priekšā vēl viens murgs. Tā ir projekta aizstāvēšana un cita projekta nolikšana. Doma tāda, ka katrs no mums iedod savu projektu citai grupai, kuras uzdevums ir mūs oponēt. Tātad pirmā daļa būs - aizstāvēšanās, bet otrā - "uzbrukšana" kādam citam. Ja galu galā visu noliksim, tad priekšā mums būs nedēļu garš brīvlaiks, bet ja ne...tad, kamēr citi atpūtīsies, mēs visu pārakstīsim. Oi, tādu domu vispār nedrīkst pieļaut!!!

Šodien ar meitenēm norunājām satikties plkst.15:00, jo man no rīta bija paredzēts iet uz banku un pašvaldību nomainīt adresi. Uģis aizgāja jau no paša rīta, bet es vēl izdomāju pagulēt. Brīnumainā kārtā sīkais puika bija kluss un pirmo reizi acis atvēru, kad pulkstenis bija jau 12:30. Es varētu gulēt vēl, bet norunātā tikšanās mani piespieda celties. 

Šodien gribējās uzpucēties, tāpēc visu dienu esmu pavadījusi uz papēžzābakiem. Foršākais, ka uz visiem autobusiem, kurus šodien lietoju, man nācās skriet. Veicas! Bet nu es par to tik pasmējos, jo kāda jēga gruzīties!?

Mans pirmais mērķis bija banka. Uzreiz nokļuvu pie lodziņa, un atkal pie tā paša puiša, pie kā pagājušajā reizē. Viņš mani atcerējās un mazliet pakoķetējot pajautāja, vai šoreiz neaizmirsu telefonu. Mums viss izgāja ātri, tāpēc steidzos uz pašvaldību. Brīnumainā kārtā - arī tur tiku ar 10 minūtēm cauri, skolā nokļūstot 15 minūtes ātrāk. 

Labi, ka izdomāju, ka gribu samaksāt depozītu esot skolā, jo bez vienas meitenes palīdzības man tas nebūtu izdevies. Vismaz no tā tagad ir miers!

Skolā ar meitenēm kopā aizvadījām kādas 2,5h. Domāju, ka esam sagatavojušās prezentācijai diezgan labi, bet tas nenozīmē, ka šovakar man vēl nevajag trenēties. Oi, kā vajag!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru