08 janvāris, 2012

Svētdiena

Vēl joprojām dzīvoju pilnīgā laika vakuumā. Šodien tiešām bija svētdiena? Fakts, ka pulksten 8:00 no rīta, man pie durvīm skaļā, spalgā balsī vervelēja Vaļera sīkais, svētdienas sajūtu aizkliedēja pavisam. Paralēli tam, man bija jānoklausās visi iespējamie veidi, kādos Uģis viņu gribot nosist...jauks svētdienas rīts.

Es lepni biju norunājusi savu grupas satikšanos pulksten 9:00 no rīta, bet saprotot, ka nespēju sevi piedabūt augšā nu nekādā veidā - atcēlu to uz 11:00. Mūsu mīļais Lars, protams, kārtējo reizi piekāsa un vispār neatvilkās. Lars ir tas vecais 50 gadus vecais vecis, kas sākumā šķita kā ļoti labs, izdevīgs grupas biedrs, bet nu viss ir mainījies pa 180 grādiem. Piekāš viņš jau 150 reizi, un trakākais, ka viņš nav izdarījis neko, kas pa brīvlaiku bija uz viņa pleciem. Esmu uzvilkusies...

Kad kaut kā galu galā izripoju pa gultu, caur aukstu vēju un lietu vilkos atkal ar 3 autiņiem uz skolu. Vienā no autobusiem pēkšņi iekāpj Vaļera ar sīko perdeli, kas vēl joprojām savā spalgajā balsī vervelēja to pašu sviestu. ĀĀĀĀĀ...

Skolā satikos ar Helēnu un tā līdz 16:00 kaut ko strādājām pie sava projekta. Pa vidam mani pārsteidza jauks zvans no Agneses. Tā ir tā meiča, kuras vietā tīriju māju. Man atkal vajadzēs izpalīdzēt no 16.01 - 23.02, kas ir 7 nedēļu darbiņš. Bet tas nav viss - viņas čalis Maksims strādā vēstniecībā un tur vienam brazīļu vēstniekam, vai kam tur izmisīgi vajag kādu, kas reizi nedēļā tīra māju. Agnese man iedeva Seržio numuru un mēs sarunājām rīt jau tikties. Par algu gan vēl neko nesarunājām, bet tad jau rīt redzēs. Labākais ir tas, ka tās būs svētdienas, kad man jānāk - labāk vienkārši nevarēja būt :)

Tad, kad Helēna aizgāja, es vēl paliku, jo sapratu, ka mājās neko projektam nesaņemšos izdarīt. Mums arī istaba tagad ir tik tumša un drūma, ka toč nebūtu. Paliku, un satiku savu vienu kursabiedreni Adeli. Tā ir viena no tām stulbajām ungārijas čāčām, bet nu - viņa no viņām trijām ir visnormālākā. Satikām arī vienu čali no paralēlkursa, kas ir no Rīgas, bet nu knapi velk latviski. KRIEVS. Tā - trijatā vēl kādas 3h nosēdējām skolā, un tad es viņus pametu.

Tagad gan jāiet čučēt, jo rīt bez pīkstēšanas jābūt skolā 8:45. Vēlat veiksmi manā "darba intervijā" ar Seržio! Hi hi...noteikti atkal man būs lielais stāsts :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru