15 janvāris, 2012

Saņēmusies

Es to vienmēr biju zinājusi, pat pieredzējusi, taču kaut kā tomēr nepārtraukti piemirsusi. Es runāju par pozitīvo domāšanu. Viss ir cilvēka galvā, pat tāds spēks, kas ietekmē apkārt notiekošo. Pati gruzos, ka man neveicas ik uz soļa, bet galu galā šī gruzīšanās, negatīvā domāšana un vienkārši neticēšana sev, tas viss arī izraisa sliktās lietas man apkārt. Uzreiz kā saņēmos, sāku domāt labas, uzmundrinošas domas un ticēt saviem spēkiem - viss pagriezās pa 180 grādiem. 

Nu nav jau tā, ka tagad esmu tikusi ārā no visām naudas ķibelēm un grūtībām skolā, bet skats uz dzīvi man noteikti ir palicis gaišāks. Pirmkārt jau tāpēc, ka dzenu ārā no sevis tumšumu un piespiežu ienākt gaišajam. Ziniet, tagad pat dažas labās lietas nāk pašas no sevis negaidot...piemēram, tas čalis man atbildēja, ka viņa darbs akceptēja mani, kas nozīmē man būs vēl viens tīrīšanas darbs. Nu labi, nevar jau it kā atkal priekšlaikus sapriecāties, bet nu es tomēr priecājos.

Sestdien pie mums nāca Katrīna ar Ievu skatīties dzīvokli. Viņas 1. februārī met ārā no kojām, tāpēc viņām steidzami nepieciešams atrast jaunu vietu, kur dzīvot. Tā, kā mēs atbrīvojam šo istabu un Vaļera meklē jaunus cilvēkus, tad priekš viņām šis ir labs variants. Pats Vaļera tikai sapirka cepumus, mandarīnus un čipsus, atstājot mūs ar viņām runāties. Pats kaut kur aizgāja...laikam sakautrējās :D Reāli mēs ar Uģi divatā visu norijām, jo meitenes bija diezgan kautrīgas. 

Pēc kādas stundas, kopā ar abām meitenēm devos uz skolu, jo man tur bija norunāts tikties ar projekta grupas biedrenēm. Mums vajadzēja izdomāt plānu savai otrdienas prezentācijai. Ceļš mazliet ievilkās, jo visi autobusi pamatīgi kavējās, bet galu galā skolā nokļuvu laicīgi. Tikšanās vainagojās panākumiem un labām idejām. Atkal varu palepoties, ka es biju galveno ideju pamat autore, jo šoreiz ne tikai Ruksija, bet arī Helēna slinkoja un pamatā visu laiku nosēdēja facebook. Bet man vienalga par viņām, jo es pati vismaz jutos labu darbu padarījusi. 

Šodien bija mana pirmā darba diena pie Seržio - brazīļu vēstnieka! Plānotās 2h izvērtās 2,5h, bet nu man jau nekas nav pretī, jo galu galā dabūju vairāk naudiņas. Patika tas, ka ar to vispār nebija nekādas problēmas, jo viņš pats noreaģēja, ka esmu strādājusi ilgāk un uzreiz arī pielika papildus. Viņš man arī iedeva kaut kādus dārzeņus, jo viņam palicis pāri un negribas mest ārā. Jauki!

Pati māja gan man bija kā mazs izaicinājums, jo viņam visur stāvēja 409856 mazu sīkumu (suvenīru), kur katrs kaut kur jāpārliek, kad slauku putekļus, bet nu - ai! Putekļu vispār nebija baigi daudz, bet tādu mazu melnu matu gan. Nesaprotu kas viņam tā par birstošo kūsu, bet tā tiešām bija visur :D Ā, un vēl mazliet izgāzos, kad pašās beigās klāju gultu. Viņam tur kaut kādi 4 dažādi palagi vienlaikus jāliek. Sākumā domāju, ka 2 no tiem domāti kā segas pārvalki vai kaut kas tamlīdzīgs, bet nu galu galā - viss tika saprasts.

Pats viņš visu dienu bija mājās, tā ka tā priekš manis ir mazliet citādāka tīrīšanas darba pieredze, bet nu traucēt viņš mani galīgi netraucēja. Es savu darbu izdarīju ļoti labi un viņam nebija nekam kam piekasīties. 

Es tagad klausos, ka Latvijā baigi sasnidzis un visi priecājas par sniegu. Smieklīgi, jo šeit jau otro dienu pēc kārtas saulīte spīd kā vēlā pavasarī. Man jau patīk :)

Bye!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru